Voorbeschouwing: TAVV - S.V. Honselersdijk
zaterdag 4 november 2017

Komende zaterdag staat de uitwedstrijd tegen TAVV op het programma voor het vlaggenschip van S.V. Honselersdijk. Afgelopen week heeft de ploeg van trainer Piet Boon een klinkende thuisoverwinning behaald op CVC Reeuwijk. Door doelpunten van Angelo Zwirs (2x), Tom van Veen, Youri Riepe en Leon de Brabander werd er een 5-0 eindstand op het scorebord gezet, met ook voor het eerst dit seizoen 'de nul' op het formulier.

De reis naar Ter Aar zal dus met vertrouwen gemaakt worden door het eerste elftal. Het zal in TAVV een ploeg treffen die haar eerste overwinning van het seizoen wil behalen tegen de Honselersdijkers. Tot nu toe behaalde TAVV namelijk 3 gelijke spelen en werd er 2 keer verloren. Hierbij moet gezegd worden dat hier ook een knap gelijkspel in de uitwedstrijd tegen SVC'08 bij zat (1-1). Honselersdijk en de Ter Aarse Voetbal Vereniging ontmoetten elkaar nog nooit in de historie van beide clubs.

De mannen uit Ter Aar zullen erop gebrand zijn om de eerste driepunter van het seizoen binnen te slepen, terwijl de mannen van Honselersdijk er alles aan zullen doen om de goede lijn door te zetten met een overwinning in Ter Aar. Kortom: een interessant treffen met twee ploegen die voor de overwinning zullen strijden. Ondanks de verre afstand die overbrugd zal moeten worden, hopen we onze supporters zaterdag om 14:30 langs de lijn te kunnen bewonderen!

Adres TAVV
Argonnestraat 51