Maandagavond 23 oktober: John Blankenstein Foundation in de kantine
dinsdag 10 oktober 2017

Bij S.V. Honselersdijk hechten we veel waarde aan respect en plezier op en rondom de voetbalvelden. In het voetbal draait het eigenlijk om drie belangrijke dingen: dat iedereen zichzelf kan zijn, lekker kan presteren op het veld en dat alle spelers op een goede wijze met elkaar omgaan. Voetbal is tenslotte voor iedereen: voor jong en oud, diverse etnische- en sociale achtergronden, ongeacht seksuele voorkeur.

Op maandagavond 23 oktober vindt er in de kantine van S.V. Honselersdijk een thema-avond plaats, geheel in het teken van respect en plezier op en rondom de voetbalvelden. Namens de John Blankenstein Foundation komen Karin Blankenstein, Thijs Smeenk en eredivisie-scheidsrechter Jeroen Manschot om uitleg te geven en te praten over het belang van respect en homo-acceptatie binnen een vereniging. Dit zullen zij doen met korte filmpjes, stellingen en gesprek, waarmee de onderwerpen bespreekbaar worden gemaakt. De deelnemers krijgen handvaten aangereikt waarmee ze acceptatie in de club op actieve wijze kunnen uitdragen.

We nodigen iedereen graag uit voor deze thema-avond in onze eigen kantine, onderstaand de gegevens om in de agenda te noteren!

Datum: maandag 23 oktober
Tijd: 20:00