Goede start S.V. Honselersdijk bij Het Club Van Honsel toernooi
donderdag 24 augustus 2017

Onder heerlijke weersomstandigheden begon afgelopen dinsdag Het Club van Honsel Toernooi. Met Naaldwijk, Quintus en Zwaluwen Vlaardingen wordt gestreden om de Cup van Honsel. S.V. Honselersdijk deed goede zaken. Zowel het eerste team als het tweede team won van Zwaluwen Vlaardingen en staan aan kop na de eerste dag.

S.V. Honselersdijk startte voortvarend. Na 1 minuut spelen lag de bal al achter de doelman van Zwaluwen Vlaardingen door een actie van Tom van Veen. Maar met de vroege voorsprong kon de thuisploeg niet echt overtuigen. De fysiek sterke ploeg uit Vlaardingen liet zich zomaar niet gewonnen geven. Het werd een felle strijd waarin beide ploegen tot het uiterste gingen. De rust werd gehaald met een 1-0 voorsprong.

De tweede helft ging moeizaam. De ploeg van Piet Boon kon de wedstrijd niet naar zich toe trekken. En 10 minuten voor tijd kwam zowaar Zwaluwen Vlaardingen op gelijke hoogte, 1-1. Één minuut later mocht de spits van Zwaluwen Vlaardingen alleen op keeper Dahley LeDuc af gaan, maar zijn schot ging maar net naast. Het laatste gedeelte van de wedstrijd was voor S.V. Honselersdijk en wist Tom van Veen de winnende treffer te scoren: 2-1.

Zaterdag speelt S.V. Honselersdijk tegen vv Naaldwijk.

Opstelling:
Dahley LeDuc, Branco Kok, Brian de Brabander, Ricardo van der Zijden (Marcel Bruggeling) , Nigel Hendriks (Marcel Duijvestijn), Leon de Brabander (Pawel Rubin), Frank Vellekoop, Youri Riepe, Joey Valstar, Tom van Veen (A), Angelo Zwirs.

Door: Jan de Brabander

Van Dijk Brouwer Installatietechniek