S.V. Honselersdijk zaal a.s. vrijdag op bezoek bij eredivisieploeg FC Eindhoven
dinsdag 15 augustus 2017

a.s. vrijdag 18 augustus om 21:00 trapt het vernieuwde 1e zaalteam van S.V. Honselersdijk af voor de wedstrijd tegen eredivisieploeg en 5-voudig landskampioen FC Eindhoven. Een mooie gelegenheid om gelijk maar eens de degens te kruisen voor het team van coach Yuri vd Smitte. Voor de coach uit Berkel en Rodenrijs een hele opgave om de talentvolle groep, waarin de concurrentie moordend is, neer te gaan zetten. Het grootste deel van de groep van vorig seizoen is intact gebleven. Daarnaast hebben zich diverse nieuwe goede zaalvoetballers aangemeld om ook een plekje in het team te vergaren. Benieuwd dus wat het team komend seizoen gaat laten zien op het niveau 1e divisie. De komende weken worden er een aantal wedstrijden gespeeld om te zien hoe ver wij zijn.

a.s. vrijdag dus naar Eindhoven. We gaan er per touringcar van HTM specials heen. Supporters zijn welkom om mee te gaan om de mannen te supporteren. Om 18:20 uur wordt er vertrokken van de parkeerplaats van s.v. Honselersdijk. De wedstrijd wordt gespeeld in het Indoor Sportcentrum Eindhoven aan de Theo Koomenlaan 1, 5644 HZ Eindhoven.
Indien je mee wil naar Eindhoven om te supporteren dan graag z.sm. een aanmelding op zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

Wil je het nieuwe 1e team dichterbij aan het werk zien.
a.s. woensdag 16 augustus wordt er om 21:00 uur in de Sosefhal afgetrapt tegen Multicult. Op 25 augustus wordt er ook thuis gespeeld in de Sosefhal. Dan wordt er om 20:30 uur afgetrapt tegen ZVV Eindhoven. Deze ploeg uit de lichtstad speelde vorig seizoen nog in de Eredivisie, maar moet komend seizoen na de degradatie uitkomen in de 1e Divisie. ZVV Eindhoven zit in de andere 1e divisie als waar s.v. Honselersdijk in uit gaat komen.

Vrijdag 1 september gaan wij dan weer op bezoek bij een Eredivisieploeg. Watergras is dan in Gouda de tegenstander. Dit is de opmaat voor het echte werk.

Op vrijdag 8 september is om 20:30 uur in de Sosefhal eredivisieploeg TPP de tegenstander. Dit betreft dan de 1e ronde van de landelijke KNVB beker.

Condubouw