Kleedkamer 1-2-3-4 met sponsorlogo
vrijdag 4 augustus 2017

Als actie om inkomsten te genereren voor de renovatie van de 12 kleedkamers zijn we als sponsorcommissie (Paul Groenewegen, Robin van Dijk, Jack Poot en Ab van Dijk) in mei gestart met de "verkoop" van de 16 kleedkamerdeuren in het gebouw. Vanmorgen zijn de eerste vier kleedkamerdeuren voorzien van het bedrijf of verenigings-logo, Van der Mark Ketelonderhoud, DCVH, stichting de drie essen en Prins Group.

Als sponsorcommissie zijn wij hier uiteraard heel erg blij mee en danken de deursponsors voor hun financiële bijdrage. Wij hopen dat we voordat de renovatie eind van dit jaar van start gaat de volgende 12 kleedkamer deuren ook hebben verkocht. Als dat lukt en daar hebben wij als sponsorcommissie best wel vertrouwen in, dan kunnen we een kleine € 30.000,00 bijschrijven voor de renovatie van de 12 kleedkamers.

Interesse of wil je meer informatie, neemt dan contact op met een van de leden van de sponsorcommissie of stuur een e-mail naar beheer@svhonselersdijk.nl.

Sosef & v/d Knaap