Succesvolle afsluiting van een succesvol seizoen
dinsdag 6 juni 2017

Zaterdag 3 juni 2017 stond voor de Selectie in het teken van het afsluiten van een mooi en succesvol seizoen 2016-2017. Een seizoen waarin het eerste elftal zichzelf op de laatste speeldag veilig speelde voor lijfsbehoud in de 2e klasse zaterdag, mede door een heel knappe eindsprint waarbij de laatste drie duels op karakter werden gewonnnen. Het tweede elftal won vier maal op rij in in de nacompetitie en heeft daarmee, voor het eerst in de clubgeschiedenis, promotie afgedwongen naar de reserve eerste klasse.

Traditiegetrouw vond de, door de Spelersraad georganiseerde seizoensafsluiting, plaats bij Ferry en Karin van Steekelenburg. Nadat alle genodigden aanwezig waren, begon de Spelersraad met het bedanken van de mensen die afgelopen seizoen in verschillende vormen betrokken zijn geweest, en zich ingezet hebben voor, de Selectie. Daarna werden de mensen die helaas afscheid nemen als speler of begeleider van selectievoetbal in het zonnetje gezet en bedankt voor bewezen diensten. Met het afscheid van verschillende personen, blijft de functie van assistent-scheidsrechter / vlagger van het 2de elftal open staan. Hiervoor wordt nog druk gezocht naar een oplossing! Wil jij een belangrijke bijdrage leveren aan een succesvol seizoen in de eerste reserve klasse? Stuur dan een berichtje naar tc@svhonselersdijk.nl. We kijken uit naar je reactie!

Na de bijdrage van de Spelersraad, nam voorzitter Erik Sosef het woord om TC-lid Selectie, Peter de Brabander, en Bestuurdslid voetbaltechnische zaken, Ron van Dijk, te bedanken voor hun inzet en bewezen diensten voor S.V. Honselersdijk. Daarna nam onze hoofdtrainer Piet Boon het woord om de bokalen “Meest waardevolle Speler” en “Het Talent van het jaar”, uit te reiken. Izan Barendse kreeg als beloning van jarenlange inzet voor de Selectie de titel "Speler van het jaar". Eerstejaars senior Joey Valstar speelde dit seizoen 22 wedstrijden in ons eerste elftal en ontving de bokaal voor Talent van het jaar. Beide proficiat met de terechte benoeming!

Na het officiële gedeelte werd het buffet geopend, draaide “De Maatjes” hun beste plaatjes en werd er gefeest tot in de late uurtjes!

Namens de Selectie willen wij iedereen bedanken die ons afgelopen seizoen gesteund heeft. Een speciaal woord van dank gaat uit naar de supporters, wij hopen volgend seizoen weer op jullie te kunnen rekenen!

Met sportieve groet,
De Spelersraad

Izan Barendse, Marcel Bruggeling, Bryan de Brabander, Marcel Duijvestijn, Nigel Hendriks, Tom van Veen en Robbin Wesstein

Van der Meer verzekeringen