SV Honselersdijk pakt groots uit voor de 70’s/80’s party!
vrijdag 7 april 2017

Vier weken geleden begon de kaartverkoop voor het disco spektakel van het jaar in Honselersdijk! Inmiddels is de helft van de kaarten al verkocht en we hebben nog vijf weken tot het feest daadwerkelijk losbarst op zaterdag 13 mei! De opbrengst zal volledig ten goede komen aan de renovatie van de kleedkamers.

De voorbereidingen zijn in volle gang en vele vrijwilligers hebben zich aangemeld om zich in te zetten om dit feest tot een groot succes te maken! Wie weet smaakt het naar meer…
Er zijn zelfs geruchten dat er feestgangers verkleed komen. Dat zou de sfeer nog meer disco maken, maar voor de duidelijkheid: Het is niet verplicht!

Om het voor geïnteresseerden makkelijker te maken om aan kaarten te komen, hebben wij Aad Wubben van Total Wubben in Honselersdijk bereid gevonden om ook als verkooppunt te dienen. Vanaf vandaag zijn hier dus ook kaarten voor het feest te verkrijgen. Een kaartje kost slechts €15,-.

Uiteraard blijven Ab van Dijk, Hugo van Velden, Maikel Middelburg, Kim van Zanten en Trudie van Giesen ook beschikbaar om een kaartje te bemachtigen.

Tot slot kunnen wij melden dat er maar liefst 2 special acts op het programma staan. Helemaal vanuit Zweden overgevlogen zal Agnetha Fältskog de grootste ABBA hits zingen! Daarnaast hebben via onze contacten Tina Turner weten te strikken voor een swingend optreden! De dansschoenen kunnen dus aan en men kan uit z’n dak op de verlichte dansvloer!

Tot zover! Meer info volgt snel!

Voor vragen kunt u terecht bij Ab van Dijk via beheer@svhonselersdijk.nl.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek