S.V. Honselersdijk zaal naar halve finale beker
maandag 3 april 2017

Het 1e zaalteam van S.V. Honselersdijk is door een 5-3 zege op het 4e team van Watergras naar de halve finale van de beker. Bij rust had het andere oranje nog een kleine 1-0 voorsprong. S.V. Honselersdijk was de betere ploeg en kwam na 4 min. door een treffer van Jordy Brouwer op voorsprong. De betere kansen waren voor de Dijkse ploeg, maar de score werd niet vergroot en het wachten was op de gelijkmaker daar S.V. Honselersdijk de klus met minimale inspanning dacht te kunnen klaren. Watergras 4, kampioen in de 1e klasse, profiteerde hiervan en maakte net na rust de 1-1. Ook na de 2-1 door Melvin Vissers kort na rust wist Watergras al weer snel de gelijkmaker te scoren. Het laatste kwartier wist de ploeg van coach Naim Yousfi definitief door te drukken. Binnen 5 min. liep de score op door Kaz van Oostrom-Soede en 2 treffers van Morad Naimi. In de slotfase werd de weer uitstekend keepende Rowdy Jansen nog 1 maal gepasseerd.

Inmiddels is duidelijk dat ASW 3 de tegenstander in de halve finale is. Wederom dus een 1e klasser voor het zaalteam van S.V. Honselersdijk. Maar ook deze ploeg zal weer niet te onderschatten zijn. Met grote voorsprong leid ASW hun 1e klasse, en het feit dat zij dit seizoen pas 1 maal verloren en 1 maal een gelijkspel moesten toestaan, zegt genoeg.
Op woensdag 19 april speelt S.V. Honselersdijk deze wedstrijd om 22:00 uur in de Pijl. Daar S.V. Honselersdijk die week ook op vrijdag in de Sosefhal speelt tegen Watergras 2 moest er uitgeweken worden naar de Pijl in Naaldwijk.

De finale is op maandag 8 mei in Sporthal Margriet in Schiedam.

Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland. Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

Condubouw