Winst tegen BMT
zondag 12 september 2004

S.V. Honselersdijk won de thuiswedstrijd tegen BMT met 2-1. Het eerste half uur had het eerste niet veel in te brengen en kwam dan ook nauwelijks op de helft van de tegenstander. Het laatste kwartier kreeg De Dijk wat greep op de wedstrijd. Twee schoten zorgden voor gevaar van S.V. Honselersdijk, dat het elftal op vier plaatsen had gewijzigd door blessures. In de blessuretijd scoorde BMT verrassend de 0-1. Dat bracht een strijdend S.V. Honselersdijk na de rust. Binnen twaalf minuten stond het 2-1, door twee doelpunten van Patrick v.d. Ende. Het eerste hield stand, kreeg nog aardig wat kansen en bezorgde zo vervangend leider Cor v.d. Meer toch nog drie punten.
Op de foto Jerry v.d. Meer die door zijn vriendin verrast werd met een spandoek, voor zijn eerste thuiswedstrijd na een lange blessure. De tweede foto laat het eerste doelpunt uit een vrije trap zien en de derde de aanvallende impulsen van S.V. Honselersdijk in de tweede helft.

jem-id