Zaal 1 deze vrijdag thuis tegen Westlandia
dinsdag 28 februari 2017

Deze vrijdag 3 maart om 20:30 trapt het 1e zaalteam van S.V. Honselersdijk af voor de derby tegen Westlandia. Op basis van de 1e wedstrijd tussen beide teams valt er weer een spektakelstuk te verwachten in de Sosefhal. In de heenwedstrijd was Honselersdijk na 5 gewonnen wedstrijden de favoriet maar keek het na 20 min. wel tegen een 4-0 achterstand aan. Hierna pakte S.V. Honselersdijk het wel op en werd het wedstrijdbeeld helemaal omgedraaid met een einduitslag van 4-6.

Inmiddels heeft S.V. Honselersdijk 10 punten voorsprong op de nummer 2 en strijd Westlandia tegen degradatie met Mvv’27 en RS. Saillant detail is dat het zaalteam van Westlandia bestaat uit diverse spelers die uitkomen in het 1e zaterdagteam van deze Naaldwijkse club en zijn dus teamgenoten van de S.V. Honselersdijk keeper Rowdy Jansen.

Wij nodigen u dan ook uit om vrijdag zaal 1 aan te komen moedigen. De toegang is gratis en u zult zeker geen spijt hebben van uw bezoek. De ingang van de Sosefhal is vrijdagavond aan de wijkzijde open. (Adelaarshorst/Valkehorst) De hoofdingang bij het grote parkeerterrein (Condorhorst) is dus dicht!

Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland. Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

Prins Group