Gezocht: Barvrijwilligers voor a.s. zaterdag!!
donderdag 26 januari 2017

Wegens een tekort aan barvrijwilligers komende zaterdagmiddag van 16:00 tot 19:00 zijn wij genoodzaakt middels de website een laatste oproep te doen. Ondanks diverse pogingen om een vervangende ploeg te vinden is de groep barvrijwilligers van a.s. zaterdagmiddag er niet in geslaagd om dit voor elkaar te boksen.

Middels de website willen we dan ook een allerlaatste poging wagen om toch mensen bereid te vinden om zaterdagmiddag 3 uurtjes van zijn of haar kostbare tijd in te zetten om de nodige bezoekers van onze mooie vereniging te voorzien van een natje of droogje. Mocht dit onverhoopt niet lukken, zal de vereniging helaas genoodzaakt zijn om de kantine op het drukste moment van de middag – tijdens de derde helft - te moeten sluiten.

Wij hopen dan ook van harte dat er mensen bereid zijn om zich deze zaterdagmiddag een kleine 3 uur in te zetten als barvrijwilliger van S.V. Honselersdijk, zodat iedereen toch een gezellige middag kan beleven in de kantine. Opgeven kan via kantine@svhonselersdijk.nl !

Prins Group