S.V. Honselersdijk zaal a.s. vrijdag thuis tegen TPP Rotterdam
dinsdag 13 december 2016

a.s. vrijdag 16 december om 20:30 trapt het 1e zaalteam af voor de laatste keer dit jaar. Tegenstander is het 2e team van Eredivisionist TPP. Het reserveteam van de Rotterdammers is na een goed begin iets afgezakt naar de middenmoot. S.V. Honselersdijk gaat hoe dan ook de winterstop in als winterkampioen maar moet er elke wedstrijd vol voor gaan om de voorsprong van 5 verliespunten op ASW in stand te houden.

S.V. Honselersdijk heeft momenteel enkele geblesseerden, maar ook zonder deze spelers werd er vorige week op bezoek bij nummer 2 ASW knap met 1-4 gewonnen. Met de nodige steun van ons thuispubliek moet er tegen TPP 2 ook weer een zege in zitten. Na afloop van de wedstrijd van zaal 1 zullen Bjorn & Luca van Nierop optreden. De vorige wedstrijden zorgde hun optreden voor een super gezellige sfeer in de kleine kantine. A.s. vrijdag gaan we dat nog eens dunnetjes over doen. We sluiten de 1e seizoenshelft feestelijk af!

Wij nodigen u dan ook uit om vrijdag zaal 1 aan te komen moedigen. Kom eens kijken als u nog nooit geweest bent en u heeft zeker een gezellige avond. De toegang is gratis en u zult zeker geen spijt hebben van uw bezoek. De ingang van de Sosefhal is vrijdagavond aan de wijkzijde open (Adelaarshorst/Valkehorst). De hoofdingang bij het grote parkeerterrein (Condorhorst) is dus dicht!

Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland. Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

Van der Meer verzekeringen