S.V. Honselersdijk zaal 1 vergroot voorsprong
vrijdag 9 december 2016

S.V. Honselersdijk zaal 1 elimineerde ook de laatste achtervolger en met nog 1 wedstrijd tot de winterstop te gaan lijken de oranjehemden met een riante voorsprong aan de 2e seizoenshelft te beginnen. Op bezoek bij de nummer 2, ASW, werd er met 1-4 gewonnen.

S.V. Honselersdijk begon zonder 3 basiskrachten, Kaz van Oostrom-Soede, Nicky Brouwer en James Dhanai. Ali Chibani en Morad Naimi completeerden het team. De Honselse ploeg had alleen in de beginfase wat te duchten van ASW. Na de 1-0 achterstand was het Jordy Brouwer die binnen 20 sec. beide ploegen weer op gelijke hoogte bracht. De ploeg uit Waddinxveen was hierna nog 1 keer echt gevaarlijk , welke door Rowdy Jansen knap onschadelijk gemaakt werd. Daarna was het alleen S.V. Honselersdijk wat de klok sloeg. Na de 1-2 tussenstand bij rust werd het uiteindelijk slechts 1-4. De Honselersdijkers lieten diverse oogstrelende combinaties zien waar meer uit gescoord had moeten worden. Uitblinker Jordy Brouwer (foto) scoorde twee maal. Melvin Vissers en Marcel Pronk volgden zijn voorbeeld één maal.

Er staat dit jaar nog 1 wedstrijd op het programma voor S.V. Honselersdijk. De Oranjehemden trappen op vrijdag 16 december in eigen Sosefhal om 20:30 uur af tegen TPP 2.

Zoomin'