Einde aan Strijppraat, redacteur Michel bedankt!
maandag 5 december 2016

Strijppraat is al sinds jaar en dag de naam voor het clubblad van S.V. Honselersdijk. Het hing al even in de lucht maar vandaag is het dan zo ver. De laatste editie verschijnt en buiten een aankondiging voor de buitengewone algemene ledenvergadering van 19 december bevat deze editie enkel dit bericht. Een teken aan de wand dat de content de laatste tijd minder en minder werd en we steeds meer via de website direct communiceren.

Ook voor eindredacteur Michel van Zanten betekent dit een steeds minder interessante en leuke klus en de waardering voor het werk dat je dan doet is ook niet altijd aanwezig.

Sinds 2008 is Michel van Zanten betrokken bij de Strijppraat, toendertijd heeft hij de eindredactie overgenomen van Annemiek van Schie. Het was destijds nog een papierenclubblad! Michel voetbalt zelf nog steeds in het fameuze 11e elftal en inmiddels zijn ook zijn beide zoons actief op de club. Michel over het clubblad en S.V. Honselersdijk:

- Wat is je bijgebleven de afgelopen jaren?
De saamhorigheid die deze club kent. In zowel voor als tegenspoed.
Elke week weer de vele vrijwilligers die zich belangeloos inzetten voor de club.
- Wat vindt je er van dat het nu stopt?
Persoonlijk las ik het papieren clubblad van voor tot eind. De verslagen vond ik leuk om te lezen. Nadat het clubblad digitaal werd, las ik alleen nog de stukken van het bestuur en het wedstrijdprogramma. Dat was wennen en minder leuk. Tegenwoordig kijk ik ook steeds vaker via mijn telefoon op de website waar heel veel informatie op staat. Uiteindelijk best jammer dat de Strijppraat verdwijnt, maar wel begrijpelijk.

Michel ontzettend bedankt voor je inzet de afgelopen jaren.

Sosef & v/d Knaap