Club van Honsel bezoekt Urban Farmers
maandag 28 november 2016

Vrijdag 18 november bracht de Club van Honsel een bezoek aan de Urban Farmers in Den Haag. Van der Valk Kleijn bouwde deze grootste stadskas van Europa. We kregen een inspirerende rondleiding door de kas en de tilapia kwekerij. Alle groenten en ook de tilapia worden volledig duurzaam gekweekt. Water en meststoffen van de vissen worden weer gebruikt als voeding voor de tomaten, sla en cressen. Na afloop vertelde Marco Arensman van Van der Valk-Kleijn vol passie over het bouwen van deze kas op grote hoogte. Het spreekt voor zich dat er best wat uitdagingen waren om dit prestigieuze project te realiseren. Het was een inspirerende avond die afgesloten werd met een gezellige borrel &buffet geheel verzorgd door familie Treffers.

Condubouw