Derby zaalvoetbal tegen Westlandia woensdag in de Pijl
zondag 30 oktober 2016

Aanstaande woensdag staat de derby tussen Westlandia en S.V. Honselersdijk op het programma. Het is vele tientallen jaren geleden dat deze clash in het zaalvoetbal op het programma stond. S.V. Honselersdijk is de competitie goed begonnen. Door 5 wedstrijden op rij te winnen is het alleen koploper in de Topklasse zaalvoetbal. Westlandia is terug te vinden in de middenmoot met 6 punten. Beide teams herbergen diverse voetballers die ook bekend zijn van het veld en zaalvoetbal.

Voor Rowdy Jansen zal de wedstrijd bijzonder zijn. De keeper van Westlandia zaterdag keept in de zaal bij S.V. Honselersdijk. Hij komt zijn teamgenoten van de zaterdag Mike Peereboom, Mick Enthoven en Dennis Verbeek tegen die bij Westlandia in de zaal spelen. Ook de routiniers Rene van Schie en Hans vd Kraan spelen nog steeds een belangrijke rol in het Groen-wit. S.V. Honselersdijk zet daar diverse spelers tegenover die hun sporen hebben verdiend bij betaald voetbalclubs en topamateurs. Ook speelt Kaz van Oostrom-Soede in het Oranje die ook nog bij Westlandia in de zaal heeft gespeeld. Beide teams spelen attractief en voor u de mogelijkheid om eens een zaalvoetbalwedstrijd te bezoeken.

Kom S.V. Honselersdijk zaalvoetbal steunen a.s. woensdag 2 nov. in Sportcentrum de Pijl aan de Bachlaan in Naaldwijk. Om 21:00 uur wordt er afgetrapt. De toegang is gratis !

Als bijlage een foto van keeper Rowdy Jansen

Sosef & v/d Knaap