Nieuwe kledingsponsors voor de D1
donderdag 20 oktober 2016

Afgelopen zaterdag speelde JO13-1 een oefenwedstrijd tegen Quintus JO13-1 die met 5-3 gewonnen werd. Na afloop werden wij verwacht op het kantoor van Vollebregt-Barten voor een lekkere lunch (waarvoor dank!), maar ook voor de ontvangst van nieuwe trainingspakken. Het was een geslaagde dag die uiteindelijk afgesloten werd met een uurtje bowlen.

Deze trainingspakken zijn gesponsord door Vollebregt-Barten en door Autorijschool ''De Dijk''. Uiteraard zijn wij hier heel blij, want hierdoor lopen wij er weer netjes bij rondom de wedstrijden. Aanvoerders Thijs van Os en Sam Gardien gaven namens het team een bos bloemen aan de sponsoren als blijk van waardering.

Namens het hele team en de technische staf willen wij Willem de Bruijn namens Vollebregt-Barten en Fikri el Massoudi namens Autorijschool ''De Dijk'' hartelijk bedanken voor het sponsoren van deze mooie trainingspakken!

Wilt u ook een jeugdteam sponsoren? Neem dan gerust contact op met Jack Poot via kleding.jeugd@svhonselersdijk.nl of via 06-52551977

Sosef & v/d Knaap