Topklasse Zaal 1 deze vrijdag thuis tegen Tutor
donderdag 8 september 2016

Aanstaande vrijdag 9 september om 20:30 trapt het nieuwe 1e zaalteam dan eindelijk af voor de 1e “echte” wedstrijd, met de bekerwedstrijd tegen Tutor. Voor de mannen van teammanager Morad Naimi, coach Naim el Yousfi en trainer/speler James Dhanai de mogelijkheid om zich positief te presenteren aan het Honselse publiek.
De Delftse studentenploeg kwam jarenlang uit op het niveau Topklasse en moest na afgelopen seizoen een stapje terug doen. Een lekkere opwarmer dus waar zeker niet te licht over gedacht moet worden. Tutor is een stugge ploeg en een S.V. Honselersdijk zal daar niet te licht over moeten denken. Maar met een goede mix van ervaren zaal- en veldvoetballers kan S.V. Honselersdijk alleen maar gaan groeien dit seizoen.

De veldvoetballers Wesley Verhoek, Romano van der Stoep, Jordy en Nicky Brouwer,Melvin Vissers, Marcel Pronk worden aangevuld met ervaren zaalvoetballers van FC Westland zoals Kaz van Oostrom-Soede, Mourad Chalhi, Patrick Triep en in de goal Rowdy Jansen. Aan de - vorig seizoen nog in de eredivisie zaalvoetbal uitkomende - James Dhanai de taak om er een gestroomlijnd geheel van te maken in het veld als verlengstuk van coach Naim el Yousfi. Op basis van de oefenwedstrijden gespeeld voor de zomer zal er attractief zaalvoetbal gespeeld worden en wij nodigen u dan ook uit om eens te komen kijken op vrijdagavond in de Sosefhal. U zult er echt geen spijt van hebben !

S.V. Honselersdijk zal de komende periode ook nog verder kijken waar de selectie versterkt kan worden vooral met zaalvoetballers voor het 2e selectieteam. Dat laatste team krijgt steeds meer vorm en gaat 2 klassen lager uitkomen als het 1e team.

Maar naast de prestatieve aspiraties is er ook voldoende ruimte is voor het recreatieve zaalvoetbal. Zowel bij de heren, als de dames, zijn er dus diverse teams komend seizoen te bewonderen in het oranje van S.V. Honselersdijk. Zowel bij de dames als bij de heren is er op diverse niveaus (dus ook selectie) nog de mogelijkheid om in te stromen in een team.
Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland. Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

jem-id