De Voetbalspecial's
woensdag 1 september 2004

S.V. Honselersdijk is vanzelfsprekend te vinden in de voetbalspecials van Groot Naaldwijk en 't Hele Westland. In 't Hele Westland krijgt S.V. Honselersdijk extra aandacht vanwege het 40-jarige jubileum. Een tweeluik met oud voorzitter Cor de Hoog en voorzitter Jan Bogaard. Over trots, hoogtepunten en vooral waarom het leuk is bij de Sport Vereniging. Het vierde elftal staat prominent op de foto en wel aan de bar. Een globale berekening leert dat het elftal goed is voor meer dan 4000 wedstrijden in het eerste elftal. Het vierde wordt dan ook wel S.V. Honselersdijk '1997' genoemd, naar het toenmalige kampioenselftal. Ook is er een interview met keepertrainer Janco Koole en keeper Tom van Schie en ook hier zijn hoogtepunten te lezen.
In beide special's is de foto van de webredactie gepubliceerd. Klein in Groot Naaldwijk, maar goed te zien in 't Hele Westland. Op de elftalpagina van het eerste elftal is de foto vanzelfsprekend op het juiste formaat te zien.

Van der Meer verzekeringen