Vrijwilligers verzetten weer veel werk tijdens de zomerstop
woensdag 27 juli 2016

Vandaag gaat het sportpark weer open voor onze eigen leden om weer een balletje te trappen en vanaf zaterdag start de A-selectie senioren weer met de 1e training van het nieuwe seizoen 2016-2017. Maar denk nou niet dat er sinds 11 juni de dag dat Honselersdijk promoveerde naar de 2e klasse stil is geweest op Sportpark de Strijphorst. Onze trouwe vrijwilligers hebben er de afgelopen weken weer alles aan gedaan om het sportpark en gebouw weer in prima staat op te leveren voor aanvang van het nieuwe seizoen.

De vrijwilligersploeg bestaande uit Jan van Marrewijk senior, Dirk Koelewijn, Geert Duindam, Kees van Koppen en Jan Bouwman hebben allemaal weer hun ding gedaan waar ze onwijs goed in zijn. Op de foto’s is te zien waar ze zo goed in zijn en laten we er met z’n alle voor zorgen dat ze hun vele vrije tijd niet voor niets hebben ingezet voor de club.

Bedankt!

Prins Group