Naar de tweede klasse!
zaterdag 11 juni 2016

We kunnen wel honderd filmpjes, berichten en nieuwtjes brengen, maar 1 ding telt: s.v. Honselersdijk is (eindelijk) (weer) gepromoveerd. Wat een happening vandaag met fietstocht heen en terug door de supporters over de heul- en middelbroekweg met 100 man...., het traditionele vuurwerk ontvangst op de balkons, gratis eten & drinken op de club voor iedereen en gratis super mooie herinneringssjaals.... en waar alles ordentelijk en prettig verliep mede dankzij intensief contact tussen beide clubs en vrijwilligers die hun taak uitvoerden met een glimlach op de smoel voor hun cluppie. Dus een groot "dank u wel" voor iedereen die als vrijwilliger, toeschouwer, official of wat dan ook aanwezig was bij en namens KMD of s.v. Honselersdijk.. Grote reclame voor westlands amateurvoetbal waar de de degradant (KMD) de trots verzamelden om een erehaag voor de staf en spelers van s.v. Honselersdijk te maken en hun de eer toe te komen. Hulde! (ik ga gauw weer terug naar de kantine... tijd: 20:45 uur)

Zoomin'