De jubileum feestavond
maandag 30 augustus 2004

Een lange avond, die iedereen van jong tot oud tekort vond duren. Geen vrijwilliger hoefde deze avond te werken, zelfs het barpersoneel niet. Uit het netwerk van Jos Scheffers werd nagenoeg de hele Carnavalsvereniging van De Lier bereid gevonden die dienst te verrichten. Geweldig! En wat zag de sporthal er toch weer picobello uit. En wat liet Eeft van der Ende Entertainment, met zijn doorgewinterde roergangers Johan en Stephan, zich horen. Net als het life optreden van een anoniem gesponsorde zanger zo rond middernacht. Het publiek liet zich trouwens ook – zonder ophouden - goed horen. Groot was verder het enthousiasme over het optreden van gelegenheidskoor SVH, dat staat voor Super Vrolijke Herrie. Te vrezen valt dat nog weken lang de melodieën en tekstfragmenten van SVH menigeen concentratieproblemen op werk of school zal hebben. Voor het buffet – geleverd door De Dijk - zijn geen woorden te vinden. Veel vlees gerechten en ruime gesorteerde salades zorgden wederom voor tevreden mensen. Zeker na de Rabo survival run in of aan de Strijp onder begeleiding van Lex Thoen en zijn instructeurs.

Prins Group