Honselersdijk haalt nacompetitie!!! Hoe nu verder?
zaterdag 14 mei 2016

De mannen van Piet Boon hebben vandaag met 7-1 gewonnen en daarmee promotiewedstrijden veilig weten te stellen. Hoe ziet het programma er nu uit?

21 mei
S.V. Honselersdijk - Koudekerk

24 mei
Koudekerk - S.V. Honselersdijk

Bij winst na deze wedstrijden volgt er een minicompetitie met de winnaar van CVC Reeuwijk - Die Haghe en de degradatiekandidaat uit 2c; KMD.

Het schema ziet er als volgt uit als Honselersdijk door is:

28-mei
S.V. Honselersdijk - CVC Reeuwijk/Die Haghe

Indien Honselersdijk wint dan luidt het programma als volgt;

4-jun
CVC Reeuwijk/Die Haghe - KMD

11-jun
KMD - Honselersdijk

Indien Honselersdijk de 1e wedstrijd verliest of gelijk speelt dan luidt het programma als volgt;
4-jun
KMD - Honselersdijk
11-jun
CVC Reeuwijk/Die Haghe - KMD

Voor de poules met drie deelnemers geldt dat er sprake is van een te spelen halve competitie waarbij ieder team een thuiswedstrijd zal afwerken.
Indien na het afwerken van deze wedstrijden nog geen beslissing is gevallen door middel van wedstrijdpunten dan beslist het doelsaldo van deze halve competitie.
Is dit ook gelijk, dan valt de beslissing door het nemen van strafschoppen.
Om te voorkomen dat twee of meerdere teams op een later tijdstip moeten terugkomen om strafschoppen te nemen zullen direct na afloop van elke wedstrijd strafschoppen
worden genomen op de wijze zoals omschreven is in de "spelregels van het voetbal".
Er dient te allen tijde een winnaar uit iedere strafschoppenserie te komen.

jem-id