Club van Honsel op bezoek bij Gebr. Grootscholten
donderdag 7 april 2016

Vrijdag 1 april stond er een bedrijfsbezoek voor de Club van Honsel op het programma. Mark en John Grootscholten, van Gebr. Grootscholten, hadden hun deuren open gezet om het bedrijf te presenteren en te laten zien wat zij nu precies doen.

Na een kort ontvangstwoordje door voorzitter Alex Prins werd er opgesplitst in twee groepen. De rondleiding die gegeven werd was zeer informatief en alle aanwezigen konden zo een goed beeld krijgen van wat er nu precies geteeld word en hoe dit in zijn werk gaat.

Na de rondleiding was René van der Kooij, Technisch Coördinator, uitgenodigd om zichzelf te presenteren en in het kort aan te geven wat zijn functie binnen de vereniging is. Zijn komst is mede mogelijk gemaakt door de businessclub en dus wilden zij ook graag weten wat zijn rol is.

Afsluitend werden John en Mark bedankt voor hun gastvrijheid en kon het glas geheven worden op een mooie toekomst voor de broers. Met een uitbreiding voor de boeg en aardgaswarmte project staat er voor deze mannen nog genoeg te gebeuren de komende jaren!

jem-id