Fantastisch... wat een jubileum
zondag 29 augustus 2004

'Sport verbroedert' We hebben het maar weer eens gevoeld en vooral ervaren dit weekend tijdens het werkelijk fantastische jubileumfeest. Van de Oldstars wedstrijd met de prachtige verkleedde dames, de goed bezochte receptie, het prachtige weer op zaterdag met 500 sporters, die deelnamen aan de 12- en tienkamp en de survivals. En niet te vergeten het afsluitende feest in de Sosefhal, omgetoverd tot een ware feesthal. Dank aan de jubileumcommissie voor deze topprestatie. En ook de vele vrijwilligers. Niet ene vrijwilliger zij nee tegen een verzoek om te helpen! Ben je dan een vereniging?
In de loop van de week worden er foto's geplaatst op de website. Dank voor de inzendingen, die nog steeds welkom zijn. Tevens komt er een digitaal fotoboek van het jubileumfeest beschikbaar.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek