Lagere senioren nemen het in het nieuwe jaar tegen elkaar op
maandag 21 december 2015

Nu de (paling)dampen van het afgelopen Kerstrad enigszins zijn opgetrokken zit het voetbalseizoen er op S.V. Honselersdijk zo goed als op. De lagere seniorenteams van de vereniging kijken echter alweer uit naar het eerste evenement van volgend jaar. Op zaterdag 2 januari zullen de zeven teams die zich ‘de lagere senioren’ mogen noemen namelijk gaan strijden om het Senioren van Honsel toernooi.

Sinds jaar en dag een toernooi dat niet op het voetbalveld, maar vooral in de kantine wordt beslist. Uiteraard wordt er wel afgetrapt op de Honselersdijkse velden. Om 12:30 uur zullen de eerste wedstrijden worden gespeeld en alle teams zullen het in een kort onderling duel tegen elkaar opnemen.

Als het veldprogramma klaar is zal de kantine worden betreden om de meeste punten in de wacht te slepen voor een eventuele eindoverwinning. Zoals elk jaar zal er weer een hilarische quiz zijn als afsluiter van het toernooi. Voordat aan de quiz zal worden begonnen zullen nog enkele ludieke opdrachten worden uitgevoerd door de lagere seniorenteams.

Kortom, het belooft wederom een leuke dag te worden voor deelnemers en geïnteresseerde toeschouwers. Er is in elk geval reden genoeg om op de eerste zaterdag van 2016 weer een biertje of wijntje te komen halen op Sportpark De Strijphorst!

Sosef & v/d Knaap