S.V. Honselersdijk wint toernooi
zaterdag 21 augustus 2004

Het eerste elftal won vanmiddag het toernooi bij Achilles in Enschede. De eerste wedstrijd werd met 1-0 gewonnen door een doelpunt van Patrick Kester, de tweede eindigde in 1-1 en de derde in 0-0. De vierde wedstrijd won de Dijk met 0-1 door een doelpunt van Roy Wasmus! Door blessures was de trainer gedwongen zichzelf in de basis op te stellen. Ook keeperstrainer Frans van Dijk kwam binnen de lijnen en keeper Tom van Schie als veldspeler. De vijfde wedstrijd eindigde in 0-0, waardoor S.V. Honselersdijk en Sparta Enschede op een gedeelde eerste plaats eindigden. Strafschoppen brachten door goed keeperswerk van Izan Barendse winst voor het eerste (3-1). De finale tegen VVOP werd met 1-0 gewonnen door een doelpunt van Patrick Kester. Mooi.

Van der Meer verzekeringen