Vanaf vandaag plaatjes sparen bij Albert Heijn Koornneef
maandag 26 oktober 2015

Van maandag 26 oktober t/m zondag 13 december 2015 spaart u exclusief bij Albert Heijn Koornneef voor de AH Lokale Toppers. Zeven weken lang ontvangt u bij iedere € 10,00 euro aan boodschappen een setje plaatjes gratis. Wilt u extra snel sparen? Wekelijks zijn er actieproducten geselecteerd, waarbij u een extra setje plaatjes krijgt!

In totaal doen tien Westlandse sportverenigingen mee, waaronder dus S.V. Honselersdijk! In totaal zijn er bijna 5.000 unieke plaatjes in omloop en negen prachtige verzamelalbums. De plaatjes zijn afgedrukt op stickers. U kunt de plaatjes dus eenvoudig in het verzamelalbum plakken. Het verzamelalbum is verkrijgbaar bij Albert Heijn Koornneef voor € 2,50.

In verband met het grote aantal deelnemende verenigingen, is het niet mogelijk om alle setjes plaatjes bij alle kassa’s uit te geven. De plaatjes van R.K.V.V. Westlandia, Hockey Vereniging Westland en Dans Creatie zijn verkrijgbaar bij de kassa’s in Naaldwijk. In Honselersdijk worden bij de kassa’s de plaatjes van SV Honselersdijk, Verburch voetbal en Quintus handbal en voetbal uitgegeven. En de plaatjes van Velo voetbal, Veneco Velo, KMD en Dans Creatie bij de kassa’s in Wateringen. Bij de klantenservice zijn alle plaatjes verkrijgbaar en daar kunnen eventueel setjes van verenigingen worden gewisseld.

Met het oog op de feestdagen zijn de plaatjes te bestellen als poster of op een mok. Voor bestellingen en meer informatie verwijzen wij u door naar www.ahkoornneef.nl/ahlokaletoppers. Albert Heijn Koornneef heeft drie vestigingen in Westland: Verdilaan 4 in Naaldwijk, Dijkstraat 102 in Honselersdijk en Struyck van Bergenstraat 2 in Wateringen.

Sosef & v/d Knaap