G-afdeling in Lettele op kamp
vrijdag 23 oktober 2015

Herfstvakantie en dan gaat de G-afdeling van S.V. Honselersdijk de laatste jaren op kamp. Zo stond op donderdag 22 oktober de bus van Jojo Tours uit Vlaardingen klaar op de Strijphorst om de dames en heren naar Lettele te brengen. Met dank aan de Club van Honsel, zij hebben dit mogelijk gemaakt door de kosten van de touringcar voor hun rekening te nemen. Het kamp zelf wordt door een ieder die mee gaat zelf bekostigd. Daar de Club van Honsel de vervoerskosten betaald is de eigen bijdragen van de dames en heren op te brengen. Verkleed als heks of clown werd er voor het vertrek eerst even geposeerd voor de foto die op de website geplaatst wordt. Dan vliegensvlug de bus in om de reis naar Lettele te ondernemen. Het zal zeker een paar aangename dagen worden voor de G-afdeling van S.V. Honselersdijk.

Fred en Lyda komen er ook weer om hun quiz te presenteren op de vrijdagavond. Dan nog een dag lekker ontspannen bezig zijn om op zondag na een ontbijt weer richting Honselersdijk te vertrekken. Waar rond de klok van 16:00 uur het gezelschap zal arriveren en de verhalen over de meegemaakte avonturen los zullen barsten. Dan wordt de aandacht weer op het voetbal gericht, want op zaterdag 31 oktober moet er weer op de velden aangetreden worden. Wat zeker na een gezellig uitje motiverend zal werken. Club van Honsel namens de gehele G-afdeling nogmaals bedankt voor jullie bijdrage aan dit kamp weeekend.

Jan de Geus

Condubouw