Gezocht: Super Vrijwilligers
maandag 16 augustus 2004

Voor de voorbereiding van de sportdag en de feestavond zijn wij op zoek naar handige vaders en moeders, enthousiaste broers en zussen of gezellige opa’s en oma’s. We starten op donderdagavond 26 augustus a.s. vanaf 19.00 uur met het aankleden van de sporthal en we trekken ook vrijdag 27 augustus a.s. er voor uit. Er zijn nog verschillende klusjes op te knappen, dus weet je niet wat je met je lege donderdagavond moet doen of heb je een vrije vrijdag over, kom dan gerust langs. Je bent van harte welkom. Wij zorgen voor een hapje en een drankje èn ’n bere gezellige sfeer. Ook zondag 29 augustus a.s. kunnen we van 10.00 tot 14.00 uur je hulp goed gebruiken. En hoe meer mensen er zijn, hoe gezelliger het wordt. Laat ons niet in de kou staan en kom gewoon! Bel even naar Ab van Dijk: 0174-626272. Dank je wel!
Jubileumcommissie, Sonja Ter Laak

Van der Meer verzekeringen