Telako toernooi voor 's-Gravenzandse S.V.
zondag 15 augustus 2004

Het geslaagde vierde Telako toernooi bracht 's-Gravenzandse S.V. als winnaar. Door de 5-0 overwinning op VOC werd zij onbereikbaar voor de andere elftallen. S.V. Honselersdijk won in een spannende wedstrijd met 1-0 van Naaldwijk. Voor de rust liep het niet zo als de vorige wedstrijden. Wel was er sprake van een echte derby, met overigens niet veel kansen. Na de rust een aandringend S.V. Honselersdijk, dat Naaldwijk stevig op de eigen helft hield. Ook nu niet veel kansen voor de Dijk. Naaldwijk kreeg wel wat counterkansen in het laatste deel van de wedstrijd, maar wist die niet te benutten. Het winnende doelpunt viel een kleine tien minuten voor tijd. Mike Mast schoot de door de keeper gekeerde bal uit een schot van Peter v.d. Valk in. Op de foto is te zien, dat het schot van Peter v.d. Valk is gekeerd en vrijvalt voor aankomende Mike Mast.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek