NIEUW! Wedstrijdverslagen pagina
maandag 7 september 2015

De competitie is voor een aantal van jullie al begonnen, voor velen ook nog niet. Met het live gaan van de nieuwe website en het niet meer wekelijks verschijnen van Strijppraat was het een korte periode niet mogelijk om de wedstrijdverslagen ergens te plaatsen. Vanwege het maandelijks verschijnen van Strijppraat zal het ook niet meer mogelijk zijn om hier wedstrijdverslagen te plaatsen en hoef je deze dus ook niet meer te sturen naar strijppraat@svhonselersdijk.nl

Sinds vandaag heeft Webmaster Leon van Schie een pagina gecreƫerd waarop de wedstrijdverslagen weer geplaatst kunnen worden en waardoor ze weer voor iedereen leesbaar zijn. Leon ontzettend bedankt!

Mocht je dus een verslag schrijven kan je dit sturen naar webredactie@svhonselersdijk.nl , zij zullen dit plaatsen op http://svhonselersdijk.nl/actueel/wedstrijdverslagen.

Helaas kunnen er geen foto's geplaatst worden bij het verslag.

Mochten er nog vragen/opmerkingen of verbetervoorstellen zijn kunnen die altijd gemaild worden naar pr@svhonselersdijk.nl.

Sosef & v/d Knaap