1e dag Nover Logistics Toernooi 2015
donderdag 13 augustus 2015

Afgelopen dinsdagavond ging de 3e editie van het Nover Logistics Toernooi van start. Een toernooi dat op dinsdag en zaterdag voor de 1e en 2e elftallen wordt gespeeld. Deelnemers waren naast gastheer Honselersdijk, Maasdijk, Quintus en Naaldwijk. Na een welkomstwoord van Wim Batist, kon het toernooi beginnen.

S.V. Honselersdijk 1 en 2 waren gekoppeld aan Quintus. Het 2e team van S.V. Honselersdijk verloor met 2-0 van Quintus.

Het eerste team van S.V. Honselersdijk startte goed. Na 10 minuten verscheen Tom van Veen alleen voor de keeper, een schot van Frank net naast, en een bal van Nick op de lat waren de eerste wapenfeiten. Helaas bleef een vroeg doelpunt uit. Quintus kwam na 25 minuten terug in de wedstrijd en zette S.V. Honselersdijk vast op eigen helft. Het kreeg zowaar 2 fraaie kansen, maar keeper Tom van Schie bracht redding.

Na de rust was S.V. Honselersdijk de betere ploeg. Kans op kans kreeg het, en het was een kwestie van tijd, dat er een doelpunt zou vallen. In de 15e minuut was het dan eindelijk raak. Nick ging goed door op links, en legde de bal af op Leon die de bal voor het intikken had, 1-0. (foto 2). Het doelpunt gaf rust voor de ploeg, en ging ontspannen door met voetballen. In de 30e minuut een pass van Tom Lobert op de, op rechts diepgaande Nando. Zijn voorzet werd niet goed weggewerkt door de verdediging van Quintus. Dit kansje liet Frank niet onbenut en scoorde de 2-0 (foto 3).

De wedstrijd leek een kwartier voor tijd gespeeld, maar Quintus dacht hier anders over. Via een uitval, waar veel spelers van S.V. Honselersdijk voor de bal waren, wist Quintus de 2-1 te scoren. Bij een alles of niets poging, lukte het Quintus toch nog gelijk te maken, de eindstand werd 2-2.

Opstelling
Tom van Schie, Tom Lobert, Rubin Pavel, Michel van Giessen (-30 Marcel Bruggeling ), Nando Kok, Ralph Heskes, Marcel Duijvesteijn (-65 Michel van Giessen), Frank Vellekoop (-30) Leon de Brabander), Nick Peeters, Tom van Veen (A), Bryan de Brabander (-65 Frank Vellekoop)

Alle uitslagen:
S.V. Honselersdijk 1 – vv Quintus 1 2-2
vv Naaldwijk 1 – vv Maasdijk 1 2-3
S.V. Honselersdijk 2 – vv Quintus 2 0-2
vv Naaldwijk 2 – vv Maasdijk 2 3-2

Wedstrijdprogramma voor zaterdag 15 augustus:
aanvangstijd: 14.30 uur
S.V. Honselersdijk 1 – vv Maasdijk 1 veld 1