Gelijkspel S.V. Honselersdijk
donderdag 12 augustus 2004

In een boeiende wedstrijd speelde S.V. Honselersdijk op het Telako toernooi met 2-2 gelijk tegen 's-Gravenzandse S.V. Het eerste half uur bracht een goed spelend S.V. Honselersdijk. Na 20 minuten kwam uit een mooi opgezette aanval van links de 1-0. Peter v.d. Valk scoorde op aangeven van Patrick v.d. Ende. Het eerste kwam zelfs op een 2-0 voorsprong door een kopbal van wederom Patrick Kester. Dit maal was de fraaie voorzet van Peter v.d. Valk. Nog in dezelfde minuut kwam 's-Gravenzandse S.V. na een vloeiende aanval op 2-1. De Sport kwam daarna beter in de wedstrijd. Na de rust vier wissels bij S.V. Honselersdijk, dat nog twee kansen kreeg. Het lukte S.V. Honselersdijk niet meer om de bal in de ploeg te houden. De tweede helft was dan ook duidelijk voor 's-Gravenzandse S.V. en kwam terecht met een mooi schot op 2-2. De strafschoppenserie werd gewonnen door 's-Gravenzandse S.V.
De tweede wedstrijd van het toernooi VOC - Naaldwijk eindigde in 2-1. Naaldwijk won de strafschoppenserie.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek