fanfare Amigos de Holambra terug in eigen land
dinsdag 5 mei 2015

Maandag 4 mei is de fanfare Amigos de Holambra bestaande uit 55 enthousiaste personen weer terug naar huis gevlogen. Met 12 onvergetelijke dagen in Honselersdijk, diverse optredens en bezoeken op zak zullen zij Nederland ongetwijfeld nooit meer vergeten. Een hele ervaring rijker en vol trots kunnen wij als organisatieteam terug kijken op 12 fantastische dagen met 55 dankbare mensen die hier niet alleen hebben genoten, maar ook veel hebben gezien en geleerd. Mede namens de fanfare Amigos de Holambra willen wij het bestuur, leden en vrijwilligers bedanken voor de gastvrijheid die ze de afgelopen 12 dagen hebben mogen ontvangen. Op foto 1 ziet u de aankomst van de groep en op foto 2 ziet u het optreden van de fanfare Amigos de Holambra tijdens Koningsdag georganiseerd door het Honsels Oranje Team waar het weer druk en gezellig was.

Ab en Robin van Dijk

Van Dijk Brouwer Installatietechniek