DCVH te gast bij Holstein Hortiplastics in Bospolder
zaterdag 28 maart 2015

Onlangs bracht de Club van Honsel weer een bedrijfsbezoek aan één van haar leden. Dit keer was de businessclub van S.V. Honselersdijk op uitnodiging van eigenaar Ad van Holstein te gast bij Holstein Hortiplastics aan de Pouwelslaan 32 in Honselersdijk. De belangstelling voor het bedrijf was groot. Van Holstein leidde DCVH in twee etappes rond in zijn groothandelsbedrijf voor kunststofleidingen in de agrarische sector, utiliteit, woning-, weg- en waterbouw. “En dat doen we al 44 jaar. Mijn vader begon als watertechnisch installatiebedrijf op een boerderij in Naaldwijk, het bedrijf groeide in ’s Gravenzande en werd internationaler vanuit Honselersdijk, waar we begin vorig jaar naar toe verhuisden, en onze 2e vestiging in Bleiswijk. Door eigen voorraden en transport kunnen wij snel leveren. We doen zaken tot in Canada, Mexico, Australië en Nieuw Zeeland aan toe. Een aantal jaren geleden was het 20% buitenland en 80% Nederland, waaraan wij leverden.

Nu is het omgedraaid.” Van Holstein heeft een voetbalverleden en heden in ’s Gravenzande. “Daar ben ik opgegroeid. Zelf ben ik vanaf de F-jeugd een echte Rood-Witter uit de v.v. ’s Gravenzande tak van de fusieclub FC ’s Gravenzande. Mijn vader is nog hoofdsponsor geweest en ik weet ook niet beter dan dat ik in de jeugd altijd met de naam Holstein Hortiplastics als shirtreclame op mijn borst liep. Ik voetbal nog steeds met vrienden in het 6e van FC ’s Gravenzande. Met mijn vrouw, dochter en 2 zoons wonen we in Honselersdijk op een steenworp afstand van het voetbalveld. Door Jim en Bjornn ben ik bij S.V. Honselersdijk gekomen. Jim zit nu in de A1 en Bjornn in de E3. De Club van Honsel is een gezellige en nuttige club voor ondernemers en de S.V. Honselersdijk. Als inmiddels Honsels bedrijf hoor je daar bij te zijn.” Het bedrijfsbezoek was tot in de puntjes georganiseerd en werd met een hapje en een drankje gezellig afgesloten.

Sosef & v/d Knaap