Vooruitblik GDA 1 - S1
vrijdag 6 maart 2015

Morgen reist het eerste af naar Madestein, Loosduinen om het op te nemen tegen de nummer 3 van de ranglijst: GDA. Van de 8 gespeelde thuiswedstrijden verloor het er pas 1. Van de 8 door Honselersdijk gespeelde uitwedstrijden verloor het er 3. GDA is aan een goede reeks bezig van 4 gewonnen wedstrijden op rij. Deze werd afgelopen week abrupt onderbroken door een 7-1 nederlaag. De Loosduiners zullen dus wat recht willen zetten en ook met het oog op de ranglijst nog punten willen pakken om het seizoen te verlengen in de vorm van de nacompetitie.

S.V. Honselersdijk wil dat seizoen niet verlengen met nacompetitie om in de derde klasse te blijven. Momenteel staat het op plaats 10: de veilige plaats boven de nummers 11 en 12 die nacompetitie gaan spelen, terwijl de nummers 13 en 14 gaan degraderen.

Het belooft dus een wedstrijd die om de punten gaat. Veel success en bovenal veel plezier gewenst.

Sosef & v/d Knaap