Interview in 't Hele Westland over G-jeugd
donderdag 8 juli 2004

'Ouders moeten vaak een drempel overwinnen' is de titel van het interview met bestuurslid Bas Treffers in 't Hele Westland. In het interview verhaalt Bas enthousiast over de geslaagde integratie van de G-tak bij de Sport Vereniging. Zelfs is er vraag of er nog teams van jongere leeftijden wedstrijden kunnen spelen. Daar is al met de KNVB over gesproken, die het G-voetbal vanaf 6 jaar via de Johan Cruijff Foundation gaat promoten. Bij de Sport Vereniging is men er zich van bewust, dat het vaak de ouders zijn die hun kroost niet gelijk bij de G-afdeling willen onderbrengen. Volgens Bas wordt dat terdege beseft. Toch is 'alles rond' om met de G-jeugd aan de slag te gaan. Als er zes aanmeldingen binnen zijn start de Sport Vereniging met de nieuwe jeugdafdeling. Ouders kunnen voor informatie terecht bij Bas Treffers, tel 0174 640948 of Ab van Dijk, tel 0174 626272.

Zoomin'