Vooruitbik op morgen
vrijdag 20 februari 2015

Vandaag is de voorjaarsvakantie begonnen en dat zien we terug in het programma: "slechts 2 handen vol aan thuiswedstrijden". Bijna geen jeugdwedstrijden, maar dan wel weer een Mini F. We lopen ze even met u langs:

Traditioneel beginnen we om 08:30 uur met zoals genoemde de Mini F en de E5 die de derby speelt tegen Naaldwijk. De C2 (en S11) speelt onderling in onze Sosefhal (we zouden bijna vergeten dat deze ook nog op zaterdag zelf gebruikt kan worden om onderling te voetballen!).

Om 11:30 uur op Veld 1 speelt het tweede tegen Verburch 2. Zaak om punten te halen om onderin weg te komen. Op dezelfde tijd speelt de B2 vriendschappelijk tegen Westlandia B5 en ook de C3 speelt op dat tijdstip. Het betreft een competitiewedstrijd met als inzet de eerste plaats voor "de onzen".

Vanaf 14:30 uur klinken 4 fluitsignalen om op al onze 4 velden de wedstrijden te laten beginnen. Op veld 4: De A3 speelt als nummer 1 de topper tegen nummer 2 HVC '10 A2. Op veld 3: Vrouwen 1 tegen MSV '71 met ook de inzet om in de race te blijven voor de koppositie. Op veld 2: S6 die een echte degradatieduel gaan spelen als nummer 12 tegen de nummer 11. En tenslotte op veld 1: Het eerste als nummer 11 tegen de Delftse studenten van Ariston '80. We vinden ze terug op plaats 13 van de ranglijst. Een echte 6 puntenwedstrijd zeker!

Hoe dan ook: veel plezier.

Condubouw