Stamkroeg steekt S4 in nieuw jasje
woensdag 17 december 2014

Als vaste gasten van de vierde helft bij Café Bij ’t Hof wilde het café graag iets terug doen. Door het sponsoren van de Senioren 4 is het café niet alleen bij de vierde helft betrokken maar nu ook bij de eerste, tweede en derde.

De eerste wedstrijd in het nieuwe tenue tegen Westlandia 4 werd glansrijk gewonnen, een quote uit het wedstrijdverslag was veelzeggend: Westlandia staat weer daar waar het hoort, onder ons op de ranglijst en laten we dat voorlopig nog maar ff zo houden.

Helaas is het na deze wedstrijd bergafwaarts gegaan en het is het nieuwe tenue duidelijk nog even wennen voor de heren. Met vier punten uit 7 wedstrijden bezetten ze op dit moment de laatste plaats in de 4e klasse en moet er duidelijk uit een ander ‘vaatje’ worden getapt de komende periode. Met het Senioren van Honsel Toernooi in het vooruitzicht is er wellicht toch op korte termijn een kans op succes.
Wilt u de heren in de nieuwe shirts ook eens aanschouwen? Kom ze dan op 3 januari aanmoedigen tijdens dit toernooi voor de lagere senioren.

Prins Group