Vooruitblik Ariston 80 1 - S1
vrijdag 3 oktober 2014

Morgen reist het eerste en haar gevolg af naar het sportcomlex van de Technische Universiteit Delft. Opponent is de studenten van Ariston 80. Het is een wedstrijd tussen de minst scorende teams tot nu toe in de competitie met respectievelijk 4 en 3 gescoorde doelpunten (alleen Berkel doet het tot nu toe nog ietsje minder met 2 gescoorde doelpunten).

Het verschil zit hem in de tegendoelpunten. Waar Martijn (of Tom) nog 4 keer de gang naar het net moest maken, heeft dat voor de keeper van Ariston 80 al 10 plaatsgevonden. Het belooft heerlijk weer te worden dus prima om de wedstrijd te gaan bekijken het prima (kunst)grasveld van het prachtige sportpark.

1 keer eerder stonden beide teams tegenover elkaar in competitieverband in Delft. Op 1 dag (5 oktober) na werd het afgelopen jaar 1-2 voor S.V. Honselersdijk. Veel plezier!

Prins Group