De Club van Honsel ook alweer in volle gang
woensdag 24 september 2014

Niet alleen de jongens en meisjes, mannen en vrouwen voetballers van S.V. Honselersdijk zijn aan het voetbalseizoen 2014-2015 begonnen. Ook voor de businessclub ‘De Club van Honsel’ (DCVH) is het voetbalseizoen weer in volle gang.

Voor het reces werd door de leden nog een bedrijfsbezoek (rondleiding, meet & greet) aan hoofdsponsor Sosef van der Knaap gebracht. Oók dit seizoen zal DCVH dat weer enkele keren gaan doen om de onderlinge band te versterken en om eventuele business-to-business momenten te creëren.

De seizoensopening 2014-2015 van DCVH is een groot feest op zaterdagavond 27 september. Agrarisch Loonbedrijf Van Paassen (Harrie van Paassen), Tom Brabander Scherming (Tom Brabander), Agrarisch Loonbedrijf Moek van der Meer (Moek van der Meer) en de Prins Group (Geert van Veen) organiseren het evenement.

DCVH-voorzitter Alex Prins waardeert het initiatief zeer: “Dit is weer het eerste bedrijfsbezoek van het nieuwe seizoen. Moek, Harrie en Tom hebben geen eigen bedrijfsruimte maar Geert wel. Daarom wordt het feest ook bij Geert gehouden. Ik vind het uniek dat deze 4 businessclubleden van het eerste uur dit initiatief nemen. Ze zijn vaak als toeschouwer bij wedstrijden van het eerste elftal aanwezig.”

Eén van de initiatiefnemers Moek van der Meer: “Er zijn uitnodigingen verstuurd naar de leden van DCVH, het verenigingsbestuur en de spelersselectie van het eerste en tweede elftal, en hun partners.” Het is niet gebruikelijk dat verenigingsbestuur en de senioren selectie-elftallen (inclusief technische en begeleidingsstaf) voor een bedrijfsbezoek worden uitgenodigd. Van der Meer: “De aanleiding hiervoor is dat het altijd goed is dat het bedrijfsleven, dat sponsort, en de selectie-elftallen, die voetballen, elkaar beter leren kennen.”

Alex Prins benadrukt dat DCVH er natuurlijk niet alleen voor de selectie-elftallen is: “DCVH ondersteunt financiële verzoeken en initiatieven vanuit de hele voetbalvereniging S.V. Honselersdijk. Elftallen of afdelingen kunnen via het verenigingsbestuur aanvragen bij ons indienen. Dit bedrijfsbezoek in de vorm van een feest wordt óók door DCVH financieel ondersteund.” Het belooft een leuk feest te worden, wat wel aan Moek van der Meer en consorten kan worden overgelaten. “Ik wil nog even vermelden dat de aankleding van het feest geregeld wordt door Trefzeker Verhuur van Koos van der Hoeven. En de muziek niet te vergeten wordt verzorgd door DJ Bombastic.”

Zie ook de webpagina en de Flyer van De Club van Honsel.

Van der Meer verzekeringen