Een teleurgestelde voorzitter
dinsdag 16 september 2014

Wij zijn binnen het bestuur, en met onze vele vrijwilligers, dagelijks bezig om alles op en rond het park top eruit laten zien. Wij werken keihard om het iedereen naar hun zin te laten hebben. Wij kunnen dit niet alleen, want daar hebben wij jullie hulp bij nodig.

Enkele voorbeelden:

1) Afgelopen zaterdag zijn de hoekvlaggen van veld 4 niet opgeruimd, een kleine moeite om dat na de wedstrijd mee te nemen. Maandagochtend gaat Dirk Koelewijn de velden langs en vind 2 vernielde hoekvlaggen. Doodzonde!

2) De tribune was na de wedstrijd van het eerste elftal een grote bende! Ik ben er enkele keren zelf gaan zitten om het in de gaten te houden. Dan gaat het best goed. Dit keer was ik niet in de gelegenheid om op de tribune te gaan zitten. Het gevolg was dat het één grote puinhoop was. Maandagochtend wordt het uiteraard weer opgeruimd door onze trouwe vrijwilligers. Maar dat is niet de manier!

Ik zou graag wat discipline willen zien van onze leden en onze jeugdleden. Ruim je rommel op! Graag zou ik de ouders, waarvan zij weten dat hun kind op de tribune zit, willen vragen om hun kinderen er op te wijzen dat zij hun rommel opruimen. Ik weet zeker dat we dan samen kunnen genieten van onze vereniging. Want ik ben zuinig op onze vrijwilligers die iedere dag het park in topconditie willen houden. Maar als er zo wordt omgegaan met de spullen van de vereniging, ben ik bang dat zij er geen zin meer in hebben en verliezen we goede mensen die van de club houden.

Zoomin'