Webredactie zoekt versterking
zondag 29 juni 2014

Enkele maanden geleden werd Bart van Meurs in het zonnetje gezet voor zijn bijdragen voor de vereniging en in het bijzonder zijn actieve rol in de webredactie. Het vertrek van Bart willen we graag compenseren met wat nieuw bloed en de webredactie met een of twee nieuwe krachten versterken.

De webredactie bestaat op dit moment uit Jerry van der Meer, Neil de Bie, Leon Bogaard en Barry Dukker. Met het team zorgen we dat alle ingediende kopij voor de website zo snel mogelijk op de website wordt geplaatst.

Wat zoeken we in kandidaten voor de webredactie? Je hoeft er alleen voor te zorgen dat je je mailbox op regelmatige basis in de gaten houdt en het is handig als je de Nederlandse taal goed beheerst.

Wil je aankomend seizoen ook toetreden tot de webredactie? Meld je dan via webredactie@svhonselersdijk.nl.

Zoomin'