Talenten opgelet
dinsdag 17 juni 2014

Zoals u wellicht via de media heeft vernomen is er van donderdag 26 juni t/m zaterdag 28 juni een meesterlijke feest 3-daagse in ons mooie dorp Honselersdijk.
Uiteraard hopen wij u daar samen met uw kind(eren) te ontmoeten.
Naast de veelbelovende activiteiten op donderdag 26 juni en zaterdag 28 juni, vragen wij graag ook uw aandacht voor vrijdag 27 juni van 15.15 uur tot 18.00 uur.
Deze middag staat, uiteraard in het centrum van Honselersdijk, in het teken van talentenjacht en demonstraties van verschillende verenigingen.
Ook voetbalvereniging S.V. Honselersdijk is hier natuurlijk bij aanwezig.
Graag laten wij u en uw kind(eren) zien hoe leuk het is om met een voetbal bezig te zijn en wat je er allemaal mee kunt doen.
Denk hierbij aan trucjes en op een goal met gaten schieten om te leren richten/ scoren.
We zijn erg nieuwsgierig naar de voetbaltalenten van onze Honselse kinderen!
Mocht u uw kind willen aanmelden, dan is dit het goede moment. U kunt op 27 juni namelijk gebruik maken van onze speciale actie:
I.v.m het 50-jarig jubileum van S.V. Honselersdijk betaald u deze dag bij inschrijving geen inschrijfgeld t.w.v. € 10,- en ontvangt uw kind gratis een leuke SVH attentie.
Indien u vragen heeft of meer informatie wilt, helpen wij u de 27ste graag verder bij onze S.V. Honselersdijk-kraam en/of verwijzen wij u alvast naar de flyer en onze website.

Graag tot ziens op 27 juni!

Zoomin'