KNVB Finale Toernooi organisatie dank de vele vrijwilligers
zondag 8 juni 2014

Gisteren was het op Sportpark de Strijphorst een bijzondere drukke dag, met als toetje ook nog de nacompetitiewedstrijd van ons 1e elftal vanaf 18:00 uur.

Vanaf 07:00 uur was er al volop bedrijvigheid op het sportpark om alle 32 clubs verdeeld over de hele dag goed te kunnen ontvangen. Om dit alles in goede lijnen te kunnen organiseren heb je o.a. nodig, elftalbegeleiders, materiaalman, kleedkamerindeling, EHBO, scheidsrechterscodinator, ballenjongens, omroeper, gastvrouwen, Fam. Lievaart en Fam. van Dijk voor het beschikbaar stellen van hun parkeerterrein, verkeersregelaars en bar en keukenmedewerkers. Het was gisteren soms onwijs druk in de kantine of buiten met de ontvangst van de clubs of bij het parkeren van de vele auto’s in de woonwijk, maar ondanks dat er op bepaalde momenten even een onderbezetting was, waren jullie echt allemaal top. Ondergetekende mag dan de complimenten hebben mogen ontvangen van de KNVB, maar jullie vrijwilligers zijn het die dit allemaal hebben mogelijk gemaakt, bedankt daarvoor. Ondergetekende hoop ook op 28 juni als Feyenoord bij ons op bezoek komt weer op een nog grotere groep vrijwilligers te kunnen rekenen, dan wordt het net als gisteren weer een prachtig visite kaartje voor de club.

Ab van Dijk

jem-id