Vrijwilligerslijst 17 mei: gaat de goede kant op
maandag 5 mei 2014

Vorige week deden we een oproep aan de senioren, A-jeugd en de dames om ook een handje te helpen bij de jubileumactiviteiten op zaterdag 17 mei. We kunnen gelukkig melden dat de vrijwilligerslijst in de afgelopen week al aardig gevuld is! De bijgewerkte lijst staat hieronder. Zoals jullie kunnen zien, zijn er nog een paar plaatsen over dus meld je snel aan, zodat alle jeugdactiviteiten goed begeleid kunnen worden.

17 mei vieren wij gezamenlijk het 50 jarig bestaan van onze club. Deze hele dag staat in het teken van het jubileum met allemaal verschillende activiteiten. In de ochtend wordt er een Voetbalparty gehouden voor de F-en E-jeugd. In de middag is het de beurt voor onze D, C & B Jeugd.

Om deze dag gesmeerd te laten verlopen hebben we uiteraard weer de nodige vrijwilligers nodig. Van onze senioren 3 t/m 11 de dames en de A-jeugd willen we 5 vrijwilligers per team om slechts enkele uurtjes te begleiden bij de activiteiten.

Graag aanmelden bij Hugo van Velden jubileum@svhonselersdijk.nl of stuur een app naar 06-40050137 graag onder vermelding van het elftal dat je vertegenwoordigt.

Zie hieronder de vrijwilligers zoals tot nu toe aangemeld.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek