Activiteitendag op 28 augustus
woensdag 26 mei 2004

Op alle zaterdagen voetbal bij de SV Honselersdijk, maar niet… nee echt niet… op zaterdag 28 augustus eens geen voetbal.
Waarom geen voetbal op zaterdag 28 augustus? Omdat op die dag 40 jaar S.V. Honselersdijk en 25 jaar Strijphorst worden gevierd. Dat doen we heel sportief. Er wordt een beroep gedaan op samenwerking, inzet, behendigheid, incasserings- en doorzettingsvermogen en nog veel meer. We vertellen niet wát je precies te wachten staat bij de zestienkamp, de tienkamp en de survival, maar wel wie ons daarbij begeleid: Lex Thoen Sportbegeleiding.
Met het noemen van Lex Thoen is eigenlijk al genoeg gezegd. Zijn enthousiasme is heel aanstekelijk. Zijn professionaliteit is onbetwistbaar. Zijn succes is ons succes. Eén dag Lex Thoen is onvergetelijk. Wat doen we op zaterdag 28 augustus? Dit:
E en F jeugd zestienkamp 09.00-12.00 uur
C en D jeugd survival 09.00-12.00 uur
A2, B + meisjes/dames survival 11.20-14.00 uur
S-jong, A1 + zaal survival 12.10-14.50 uur
Afdeling G tienkamp 12.00-14.00 uur
S-ouder + vrijwilligers + zaal tienkamp 14.00-16.00 uur
Deze sportieve dag is al geslaagd als iedereen deelneemt. Zeg al je andere verplichtingen voor 28 augustus af. Waak er voor dat je per ongeluk andere afspraken op 28 augustus maakt. Voor de aanmelding en indeling zullen de spelers via hun leiders worden benaderd. Aan de vrijwilligers vragen wij: meld je zo spoedig mogelijk aan. Doe een briefje in de postbak van Ab van Dijk. Schrijf op het briefje: je naam, vrijwilliger: ja/nee, deelnemer tienkamp: ja/nee.
Eventueel kun je een van de leden van de jubileumcommissie bellen: Sonja Ter Laak, Jos Scheffers, Ab van Dijk of Leen Lindhout.

jem-id