Vooruitblik S1 - Die Haghe 1
vrijdag 11 april 2014

Morgen om 14:30 uur speelt het eerste weer eens thuis. Het betreft de laatste van de twee reguliere thuiswedstrijden dit seizoen en wel tegen s.v. Die Haghe. Na twee onverwachte nederlagen tegen de laagvliegers CION en TAC\\'90 is het kampioenschap verkeken. Zaak om de rug te rechten en te strijden voor een nacompetitieplaats. Dat kan door het winnen van de tweede periode (KMD-Westlandia van komende week moet dan in een gelijk spel eindigen). Dat kan door de derde periode te winnen: best lastig en dan moeten de 3 resterende wedstrijden allemaal gewonnen worden. Maar dat kan ook door als hoogste team op de ranglijst te eindigen zonder periodetitel. En, nu komt het, daar strijden s.v. Honselersdijk en onder andere s.v. Die Haghe voor. Dat wordt spannend.

Die Haghe behaalde 8 punten uit de laatse 5 wedstrijden. Ons eerste 6. Die Haghe vinden we terug op plaats 4 (44 punten uit 22 wedstrijden). Ons eerste op plaats 3 (48 punten uit 22 wedstrijden).

Eerder dit seizoen eindige de wedstrijd Die Haghe - S.V. Honselersdijk in 2-3! Het word spannend en interessant om te zien wie er namens \\"de onzen\\" in het veld komen. De waslijst met afwezigen is nogal lang (Joost, Robbie, Loek, Rico, Kenan, Maurice, Roy en de vogeltjes), maar 11 fitte en gemotiveerde spelers opstellen moet geen probleem zijn.

Mocht u een ommetje rond het veld maken, kijk dan ook eens op veld 2: Daar is een \\"bijna kampioenswedstrijd\\" te zien tussen het \\"oude eerste\\" (S5) tegen Scheveingen 5. De winnaar daarvan wordt kampioen denken wij.

De pupil van de week bij het huidige eerste is Tim Smit. Tim: veel plezier en probeer er wat van op te steken en ervan te geniete. Hier zijn foto en profiel:

Naam: Tim Smit
Leeftijd: 11 jaar
Opleiding: Ik zit op de openbare Dalton Honselersdijk in groep 8
Team: Ik speel in de D4
Later word ik: Architect
Mijn favoriete profclub is: Feyenoord
Mijn favoriet profvoetballer is: Messi
Mijn favoriete trainer(s) is/zijn: Ronald Koeman
Mijn sterkste punten zijn: Hard schieten
Op welke plaats speel je: Central middenvelder
Mijn mooiste voetbalmoment is: Mijn eerste F training