Vooruitblik S1 - Zuiderpark 1
vrijdag 31 januari 2014

Het eerste elftal speelt zaterdag vanaf 14:30 uur thuis tegen het Rotterdamse Zuiderpark. De bezoekers staan stijf onderaan en hebben nog geen enkel punt weten te behalen. Afgelopen week beƫindigde het de wedstrijd tegen GDA met 9 man en speelde de vaste keeper van hun vijfde elftal in deze wedstrijd mee. Overigens deed trainer Piet Boon afgelopen week ook een beroep op onze keeper van het vijfde (good old Janco Koole), maar wachten de heren van dit oud selectie elftal nog op de tegenprestatie.

Er is geen historie tussen beide teams bekend op De Strijphorst zoals we weten. Enige link naar de historie wordt gelegd door onze traditionele pupil van de week. Jim Penning is deze keer de gelukkige en zoon van ex-eerste elftal speler Marko Penning (nu uitkomend in datzelfde vijfde elftal) met in totaal 639 optredens in het eerste (zoals tot nu toe geteld).

We wensen Jim (hieronder zijn profiel) een leerzame middag en bovenal, net als de spelers, begeleiders en toeschouwers, een plezierige middag.

Naam: Jim Penning
Leeftijd: 12 jaar
Opleiding: Ik zit op het ISW Hoogeland in klas AM2B
Team: Ik speel in de D3